ریگو روستایی ست در فاصله ۲۰ کیلومتری جاده ساحلی جنوبی شهر قشم که این روزها با مشارکت مدیریت امور درگهان بعنوان دفتر اجرایی شماره ۲ سازمان منطقه آزاد مستقر در منطقه میانی جزیره در حال دگرگونی ست.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 23 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم و حومه گفت: روستای ریگو نمونه بارزی از هم افزایی و تعامل دهیاری ریگو با این مدیریت است که ماحصل آن رفع مشکلات مردم و اجرای سریع پروژه های عمرانی و نیمه تمام است.

امیر سلکی افزود: رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، توسعه متوازن فضاهای شهری و روستایی ست که نمود این مهم در روستای ریگو به خوبی نمایان است.

روستای ریگو نمونه بارزی از تحول عمرانی در اوج تحریم ها

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد ادامه داد: اجرای پروژه های مختلف من جمله احداث و ساماندهی کمپ پارک ۳ هکتاری مهتاب ریگو، احداث بلوار و پایه های روشنایی، بتن ریزی زمین فوتسال چمن مصنوعی، احداث پل ها، نصب دکل شبکه تلفن همراه ایرانسل، خاکریزی و آسفالت اسکله صیادی و دیگر پروژه ها در روستای ریگو منوط به تلاش های مشترک این مدیریت با همراهی دهیاری ریگو و دیگر دستگاه ها بوده است.

امیر سلکی در ادامه افزود: طرح هایی که به واسطه دهیاری ها بخش هایی از آن انجام شده باشد را می توان با هم افزایی و مشارکت سازمان منطقه آزاد به سرانجام رسانید و مورد بهره برداری مردم قرار داد.

وی گفت: ساماندهی فاز ۱ کمپ پارک ساحلی مهتاب ریگو نیز به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مراحل پایانی خود را طی می کند‌ که به واسطه آن فضای دلنشینی برای شهروندان در ساحل این روستا ایجاد شده است.

مدیر امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم اشاره کرد: بهسازی و اجرای بلوار روستای ریگو نیز می تواند برای گردشگران هنگام بازدید از منطقه گردشگری ریگو و ناز چشم انداز زیبایی ایجاد کند.

روستای ریگو نمونه بارزی از تحول عمرانی در اوج تحریم ها

سلکی با اشاره به اینکه تلاش دهیاری ها در جذب اعتبارات موثر است ادامه داد: حوزه های تحت نظر این مدیریت با همکاری دهیاری ها در حال تحولی اساسی ست و با تعامل و همگرایی می توان اتفاقات خوبی رقم زد.

حمزه سلیمانی مسئول واحد امور شهری مدیریت امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد نیز گفت: فضای سبز کمپ پارک ساحلی مهتاب ریگو با گونه های جدید درختی بهسازی شده است و همچنین اجرای فضای سبز بلوار ریگو نیز در حال انجام می باشد که بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عبدالصمد معتمدنیا امام جمعه روستای ریگو با اشاره به مشارکت ۸۰ درصدی اهالی این روستا در انتخابات گذشته گفت: مردم این روستا در صحنه های مختلف نشان داده اند که پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند و این نشان از رضایت مندی مردم از اقدامات انجام شده و رضایت آنان از خدمات در حال انجام این روستا می باشد.

خالد اسلامی رئیس شورای اسلامی ریگو نیز گفت: رویکرد توسعه محور با تعامل چند جانبه دستگاه های اجرایی نظیر سازمان منطقه آزاد، فرمانداری و دیگر دستگاه ها موجب شده است در این روستا اقدامات موثری صورت پذیرد.
وی در پایان ادامه داد: جا دارد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، مدیریت اموردرگهان و حومه و دستگاه های اجرایی شهرستان که در اجرای پروژه های مشارکتی این روستا با وجود رکود اقتصادی و تحریم های ظالمانه همکاری دارند قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ داود اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار