کد خبر: ۸۸۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 28 July 2020

خبر عزل ناگهانی شهردار یکی از مناطق شهری بندرعباس طی ایام گذشته باعث شد تا شایعات در خصوص دستگیری شهردار معزول بیشتر شود. تا اینکه مدیرکل محترم دادگستری استان نیز در ارتباط ویدئو کنفرانسی خود با ریاست محترم قوه قضاییه خبر از دستگیری برخی مدیران شهرداری بندرعباس را داد.

لازم به یادآوری است که پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یکی دیگر از مدیران شهری شهرداری بندرعباس دستگیر شده بود و اینک با دستگیری مدیر جدید از مجموعه شهرداری می‌توان گفت از بین سه منطقه شهرداری بندرعباس، مدیر دو منطقه شهری در کمتر از ۶ ماه دستگیر شده‌اند.

چنین مسئله‌ای (دستگیری های اخیر) برنگرانی جامعه در خصوص وجود فساد سازمان یافته در شهرداری بندرعباس می‌افزاید که خوشبختانه با توجه به اعتماد جامعه نسبت به ریاست قوه قضاییه در خصوص مبارزه با فساد و عملکرد مثبت ایشان در دوره مسئولیتی ، مردم اطمینان دارند که قوه قضاییه به درستی و بر اساس قانون و با قاطعیت با مجرمین برخورد می‌نماید.

اما مردم بندرعباس اینک از آقای امینی زاده شهردار بندرعباس به عنوان فرد مسئول در خصوص عملکرد نیروهای تحت امرش و از اعضای شورای شهربندرعباس به عنوان ناظرین بر عملکرد شهرداری در خصوص وجود تخلفات گسترده در مجموعه شهرداری سئوالات اساسی دارند.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار