معاون علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روزهای اخیر گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس، ۲۱۲ هزار نفر از مردم استان تحت آزمایش‌های این بیماری قرار گرفتند که تا امروز ۳۱ هزار و ۶۹۰ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 29 July 2020

به گزارش تابناک فارس: دکتر عبدالرسول همتی ادامه داد :۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.


او با بیان اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ هم استانی در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، مجموع موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون را ۴۷۶ نفر اعلام کرد.

 

همتی ۴۷۶ مورد فوتی استان بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس از شروع تاکنون را ۲۱۸ مورد مربوط به شیراز؛ ۲۶ مورد مرودشت، ۲۱ مورد کازرون، ۱۲ مورد داراب، ۹ مورد آباده، ۸ مورد قیر و کارزین، ۶ مورد اقلید، کوار، لامرد، ممسنی و پاسارگاد هر کدام ۵ مورد، زرین دشت، خرم بید استهبان و زرقان هر کدام ۴ مورد، سپیدان و ارسنجان هر کدام سه مورد، مُهر و فیروزآباد هر کدام دو نفر، کوه چنار، رستم، نی ریز، خرامه، سروستان و بیضا هر کدام یک نفر عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار