کد خبر: ۸۸۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 30 July 2020
ارتباط با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود
 
به گزارش تابناک سمنان: جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در حاشیه جلسه ملاقات عمومی با تعدادی از مراجعان گفت: ارتباط با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.
جعفر مرادی حقیقی به اهمیت ملاقات‌های مردمی اشاره کرد و افزود: با انجام دیدار‌های چهره به چهره و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعان و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف به درخواست آنان، زمینه اقناع و جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع فراهم می‌شود که این اقدام خود از مصادیق رعایت حقوق شهروندی به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه منابع طبیعی به عنوان دستگاه حاکمیتی متولی اراضی ملی می‌باشد اظهار داشت: حفظ و حراست از عرصه‌های ملی از اولویت‌های مهم مجموعه منابع طبیعی است که در این خصوص همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
مرادی حقیقی تأکید کرد: تمامی اقدامات منابع طبیعی باید بر اساس و پایه قوانین و مقررات انجام شود، به نحوی که هیچ حقی از دولت و یا مردم تضییع نشود.
جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این دیدار‌ها با تعدادی از مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان، دستورات لازم را جهت بررسی ورسیدگی صادر نمود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار