اگر ضعفی در مجمع نمایندگان وجود ندارد چرا با توجه به تجارب و تخصص‌های نمایندگان استان هرمزگان، جهت خدمت بیشتر به مردم و پیگیری‌های مؤثر تر نمایندگان در امور زیرساختی و توسعه‌ای استان، نمایندگان ناظر و عضو شوراهای تخصصی استان را انتخاب و معرفی نمی‌کنند..
کد خبر: ۸۸۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 02 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ وجود محرومیت در استان هرمزگان بیشتر از نبود دیدگاه تخصصی و انجام کار کارشناسی سرچشمه می‌گیرد. حال اگر یک برنامه‌ریزی در مجمع نمایندگان وجود می‌داشت این مجمع امروز با توجه به هر موضوع تخصصی، حداقل کارگروه‌ها و شوراهایش را اعلام می‌کرد تا ادارات کل استان و مردم ، می‌توانستند مسائل و مشکلات خود را از طریق نمایندگانی که ناظر و عضو شوراهای تخصصی آن هستند پیگیری کنند.

مجمع نمایندگان استان هرمزگان بلاموضوع نشود

اگر ضعفی در مجمع نمایندگان وجود ندارد چرا با توجه به تجارب و تخصص‌های نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس، جهت خدمت بیشتر به مردم و پیگیری‌های مؤثرتر نمایندگان در امور زیرساختی و توسعه‌ای استان، نمایندگان ناظر و عضو شوراهای تخصصی استان را انتخاب و معرفی نمی‌کنند تا بدین ترتیب در هر موضوع تخصصی، ادارات کل استان و مردم شریف هرمزگانی می‌توانستند مسائل و مشکلات خود را از طریق نمایندگانی که ناظر و عضو شوراهای تخصصی استان هستند پیگیری نمایند.

پیشنهاد می‌شود که شوراهای تخصصی استان در مجمع نمایندگان بدین شرح تشکیل شوند: شورای هماهنگی اشتغال ، شورای صنایع ، شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات ، شورای برنامه ریزی و توسعه ، شورای فرهنگ عمومی ، شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیر دولتی..

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان کدام نماینده است؟
دفتر مجمع نمایندگان کجاست؟
نمایندگان عضو و ناظر شوراهای تخصصی استان چرا اعلام نمی‌شوند؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خدا کند به فکر جیب و قدرت ثروت جمع کردن نباشند آمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
به فکر شبکه سازی و چپوندن خودی‌هاشون این طرف اون طرف هم هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار