در راستای کمک به توسعه و گسترش فضای بهداشتی از جمله ایجاد و را ه اندازی خانه های بهداشت کارگری و واحد همیار کارکنان, اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 02 August 2020

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه امضای این تفاهم نامه بر نقش خانه های بهداشت کارگری در پیشگیری و درمان اعتیاد تاکید کرد و گفت: تامین و ارتقاء سطح سلامت کارگران از برنامه های این وزارتخانه است که در همین راستا گسترش این مراکز در محیط کارگری استان مد نظر است.

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون و کار هرمزگان و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان

هادی ابراهیمی افزود: در مجموع 44 واحد خانه بهداشت کارگری و 8 واحد همیار کارکنان در واحدهای تولیدی استان فعالیت دارند و توسعه این مراکز در شهرستان های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اجرای طرح ملی کاج و برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه هایی ذکر کرد که در کاهش اعتیاد جامعه کارگری در حال انجام است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز از تلاش و همکاری اداره کل در راستای پیشگیری و درمان اعتیاد قدردانی و اظهار امیدوری کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها بتوان از فراگیر شدن این معضل جلوگیری کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون و کار هرمزگان و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان

ابراهیم فرهادی نیا افزود: سال گذشته علاوه بر کشف و ضبط مقادیر زیادی مواد مخدر، باندهای ملی و بین المللی مواد مخدر در استان نیز منهدم شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر درمان یکهزار معتاد، حدود 3 میلیارد برای بازپروری و نگهداری معتادان نیز سال گذشته در استان هزینه شده است.

فرهادی نیا اظهارامیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه و با استفاده از ظرفیت دو دستگاه بتوان اقدامات پیشگیرانه و درمان در زمینه اعتیاد انجام داد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار