کد خبر: ۸۸۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱ 03 August 2020

رئیس شورای شهر بندرعباس از برگزاری جلسه غیر علنی شورای شهر به منظور رسیدگی به دستگیری‌های اخیر مدیران شهرداری خبر داد و گفت: احتمال اینکه در این جلسه طرح سوال از شهردار بندرعباس در دستور کار قرار بگیرد وجود دارد.

فاطمه جراره امروز ۱۲ مرداد در جلسه ۱۸۶ شورای شهر گفت: جا دارد از رئیس‌کل دادگستری استان برای ورود به تخلفات در ادارات و دستگاه‌های مختلف ازجمله شهرداری تشکر کنم. در دستگیری‌های اخیر، اداره‌کل اطلاعات و نیروی انتظامی نیز موثر عمل کردند و این امید به وجود آمد در آینده شاهد کاهش تخلفات و فساد اداری باشیم.

به نوشته‌ی خبرگزاری مهر، وی اضافه کرد: به منظور بررسی بیشتر دستگیری‌های اخیر و اتفاقات رخ داده در شهرداری بندرعباس، شورا جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند. این جلسه به درخواست اعضا برگزار می‌شود و احتمال طرح سوال از شهردار نیز وجود دارد.

جراره گفت: مشکلات اخیر در شهرداری بندرعباس باعث نگرانی مردم شده است. باید به مرحله‌ای برسیم که نگرانی و دغدغه مردم کاهش یابد و شورا نیز با نظارت بیشتر این موضوعات را مدیریت کند و شهردار بندرعباس هم به صورت شفاف پاسخگو باشد تا مردم از این نگرانی و مشکلات رها پیدا کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار