کد خبر: ۸۸۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲ 03 August 2020

عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر لزوم پاسخ‌گویی بازرسی و حراست شهرداری بندرعباس به عنوان بازوهای نظارتی درباره‌ی عدم نظارت بر عملکرد شهرداری گفت: هنوز برای طرح سوال از شهردار دیر نشده و از اعضای شورا می‌خواهم در این امر جلودار باشند.

اسماعیل بواشه امروز ۱۲ مرداد در جلسه ۱۸۶ شورا گفت: در مساله اخیر دستگیری‌های مدیران ارشد شهرداری یک نکته منفی وجود دارد و آن هم عدم نقش‌آفرینی بخش‌های نظارتی شهرداری بندرعباس بوده است. بازرسی و حراست شهرداری نتوانستند با نظارت دقیق بر حوزه خود مانع از بروز تخلف و فساد شوند.
این عضو شورای شهر تصریح کرد: شهردار بندرعباس نیز باید کتبی اعلام کند تاکنون از جانب بازوهای نظارتی شهرداری به وی تذکر و گزارشی ارائه شده یا خیر، اگر این اتفاق رخ نداده این بخش‌ها باید پاسخ‌گو باشند.

وی با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری افزود: در زمان طرح سوال از شهردار هم گفتم که انتصابات [در شهرداری] خارج از قاعده و بدون در نظر گرفتن شاخصه‌ها و ضوابط است، اما باز هم به دخالت در کار شهردار متهم شدم.
به نوشته‌ی خبرگزاری تسنیم، بواشه گفت: هنوز هم دیر نشده و از اعضای شورای شهر می‌خواهم در طرح سوال از شهردار جلودار شوند، ماهم حمایت می‌کنیم، هیچ‌کس نباید حس کند به واسطه پست و مدیریت از نظارت مصونیت دارد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار