رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر:
40 واحد صنفی کالای خود را با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان رودسری ارائه می‌کنند. وی از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 15 تا 25 اسفند ماه جاری در رودسر خبر داد
کد خبر: ۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 28 February 2015
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر بعد از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری نمایشگاه بهاره در گیلان اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و فروش‌های فوق‌العاده از 15 اسفند ماه جاری در رودسر آغاز می‌شود.

علی حسین‌نیا به همکاری اصناف رودسر در فروش فوق‌العاده اشاره کرد و افزود: 40 واحد صنفی کالای خود را با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان رودسری ارائه می‌کنند. وی از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 15 تا 25 اسفند ماه جاری در رودسر خبر داد و بیان کرد: 40 غرفه فروش مستقیم در نمایشگاه مذکور جانمایی شده و کالا با تخفیف 10 تا 15 درصد در اختیار شهروندان گذاشته می‌شود.

حسین‌نیا از عرضه و فروش مرغ منجمد با نرخ 5 هزار و 900 تومان در رودسر خبر داد و تصریح کرد: 6 مرکز توزیع مرغ منجمد در رودسر را به عهده دارند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر با تاکید بر لزوم نظارت بر عرضه و فروش اقلام مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، گفت: کم‌فروشی، درج نکردن نرخ کالا، فروش اجباری، صادر نکردن فاکتور برای خریدار و ... از جمله تخلفات صنفی محسوب می‌شود.

وی به همراهی بازرسان اتاق اصناف با بازرسان صنعت، معدن و تجارت رودسر در بازار اشاره کرد و یادآور شد: بازرسان اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ... بر نحوه فعالیت مراکز فروش و خدمات نظارت می‌کنند.

حسین‌نیا خاطرنشان کرد: شهروندان برای مشارکت بیشتر و نظارت بر بازار می‌توانند با شماره تلفن 124 ستاد خبری و شماره تلفن‌های 42627043 و 42626043 واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره تلفن 42616121 اتاق اصناف رودسر تماس بگیرند. *برپایی 80 غرفه فروش در نمایشگاه بهاره صومعه‌سرا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این شهرستان اشاره کرد و افزود: 15 اسفند ماه جاری 80 غرفه فروش در نمایشگاه مذکور برپا می‌شود. علی کوهی محل نمایشگاه عرضه مستقیم کالای صومعه‌سرا را جنب پارک ابریشم عنوان کرد و افزود: اقلام مورد نیاز با تخفیف 15 تا 25 درصد در اختیار شهروندان گذاشته می‌شود. وی با اشاره به همکاری اصناف در فروش فوق‌العاده در صومعه‌سرا، بیان کرد: 50 واحد صنفی کالای مورد نیاز شهروندان را با تخفیف 15 تا 25 درصد ارائه می‌کنند.

کوهی مدت فروش فوق‌العاده اصناف در صومعه‌سرا را تا پایان اسفند ماه امسال خواند و تصریح کرد: مدت مذکور در صورت تمایل اصناف تمدید می‌شود. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از برپایی سه مرکز عرضه میوه نوروزی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: به‌زودی عرضه مرغ منجمد با نرخ 5 هزار و 900 تومان در سه منطقه صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت نوروزی در صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: بازرسی بر فعالیت اصناف و فروشندگان کالا و خدمات به منظور جلوگیری از بروز تخلفات صنفی گرانفروشی، کم‌فروشی، نداشتن صدور فاکتور فروش و ... از نیمه دوم اسفند ماه جاری آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

*نمایشگاه بهاره آستارا با 60 غرفه دایر می‌شود رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری نمایشگاه بهاره در گیلان اظهار کرد: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با 60 غرفه از 15 تا 25 اسفند ماه جاری در آستارا دایر می‌شود.

 بیژن خالق‌وردی‌پور به فروش فوق‌العاده در آستانه نوروز 94 در آستارا اشاره کرد و افزود: فروش فوق‌العاده 24 واحد صنفی با تخفیف 10 تا 15 درصد از 15 تا 25 اسفند ماه جاری در آستارا آغاز می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارت نوروزی از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال 94 در آستارا خبر داد و بیان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شبکه دامپزشکی و ... به منظور نظارت بر عرضه کالا و خدمات و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار