کد خبر: ۸۸۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 09 August 2020

 

سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران در تلاش است تا بتواند از سقوط تیم ریشه‌دار دیگر فوتبال ایران به رقابت‌های لیگ دسته دو جلوگیری کند و ناجی تیمش باشد.

 

به گزارش "ورزش سه" بعد از پایان تعطیلات طولانی مدت مسابقات لیگ یک به دلیل کرونا بود که اکبر میثاقیان سرمربی قدیمی و باتجربه فوتبال ایران به انزلی رفت و با ملوان قرارداد امضا کرد تا جانشین محمد احمدزاده شود؛ زمانی که میثاقیان سکان هدایت این تیم را پذیرفت آن‌ها در منطقه قرمز جدول بودند و میثاقیان که بارها در صحبت‌های خود گفته دوست دارد در فوتبال چالش‌های سخت مثل تلاش برای بقا را تجربه کند، تلاش کرد تا بتواند خطر سقوط را از سر قوی سپید انزلی دور کند.

 

اتفاقی که ماحصل آن 10 امتیاز از 7 دیدار اخیر بود و باعث شد تا با صعود به رده پانزدهم جدول، ملوان خطر سقوط کمتری را احساس کند؛ او که در آخرین تجربه سرمربیگری خود موفق شده بود به شکلی معجزه‌آسا سیاه جامگان را در لیگ برتر حفظ کند و در هفته پایانی پرسپولیسِ قهرمان برانکو را با تک دیدنی روح الله سیف اللهی از پیش روی برداشت تا بقای مشهدی‌ها در لیگ صورت پذیرد، بازهم باید در هفته پایانی برای بقای تیم خود تلاش کند.

 

ملوانی‌ها که به لحاظ تفاضل گل شرایط بهتری نسبت به نیروی زمینی دارند، با تساوی مقابل قشقایی هم می‌توانند بقای خود در لیگ یک را قطعی کنند؛ البته دو شکست متوالی برابر آلومینیوم و رایکا باعث شده است تا انزلی‌چی‌ها نسبت به شرایط تیم خود نگران باشند. میثاقیان با برتری مقابل قشقایی می‌تواند جایگاه این تیم در رده سیزدهم را به نام ملوان بزند و با فرار از سقوط، یک چالش سخت دیگر را هم با موفقیت پشت سر بگذارد.

 

 باید دید بعد از 1200 روز گذر زمان از بقای دراماتیک سیاه جامگان در لیگ برتر، آیا میثاقیان موفق به حفظ تیم ریشه‌دار ملوان بندرانزلی در لیگ یک خواهد شد یا معادلات در روز آخر این‌بار بر علیه این سرمربی کهنه‌کار رقم می‌خورد و آن‌ها همراه سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز مسافران لیگ دو می‌شوند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار