کد خبر: ۸۸۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 10 August 2020

دستگاه ها در اجرای دستور العمل مراسم محرم همدل باشند

تابناک/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ضرورت همدلی و همکاری همه دستگاه ها در اجرای دستور العمل های محرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی امروز (دوشنبه) در شانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گیلان، اظهار کرد: این جلسه با محوریت هم اندیشی برای چگونگی برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به حساسیت ایجاد شده از سوی رسانه‌های خارجی و معاند اشاره کرد و گفت: به همین واسطه نیازمند همدلی و اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسه به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات همه اعضای شورای اطلاع رسانی است، تصریح کرد: پیشنهادات همه دستگاه‌ها جمع آوری خواهد شد تا راهکاری مناسبی در راستای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغ شده برای برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر تهیه و تدوین شود.

فاضلی با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مراسم محرم و صفر فصل الخطاب بوده است، افزود: همه باید در کنار یکدیگر و همگام با هم در راستای اجرای کامل دستورالعمل‌های ابلاغی ایام محرم و صفر اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیرکل ارشاد گیلان در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و با قدردانی از تلاش یک ساله خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه رسانه و خبرنگاران گیلانی مطالباتی وجود دارد که پیگیر این مطالبات هستیم.

وی با بیان اینکه امسال به واسطه ویروس کرونا همایش تجلیل از خبرنگاران در استان گیلان با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برگزار نشد، گفت: عدم برگزاری این همایش نباید به منزله این باشد که دستگاه‌ها از خبرنگاران فعال در حوزه خود تقدیر نکنند.

فاضلی با اشاره به دستور روز گذشته استاندار گیلان در زمینه تقدیر دستگاه‌ها از خبرنگاران حوزه خود با رعایت دستور العمل های بهداشتی و ارسال گزارش آن به استانداری، بیان کرد: همچنین استاندار گیلان بر حل مشکل بیمه تکمیلی خبرنگاران و مالیات خانه مطبوعات تأکید کردند.

وی به جلسه مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه مطالبات خبرنگاران گیلانی پیگیری و وزیر ارشاد نیز به معاونت مطبوعاتی خود برای تقدیر از خبرنگاران گیلانی دستور دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار