معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان اعلام کرد؛
کد خبر: ۸۸۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 12 August 2020

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: کمیته امداد با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، اقدام به راه‌اندازی صندوق حمایت از طرح‌های نوین و دانش‌بنیان تحت عنوان صندوق نوید نموده است.
به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد؛ عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از رسالت‌های اصلی و مهم این نهاد و برخی از فرزندان این خانواده‌ها نیز، افراد نخبه‌ای هستند که استعداد فعالیت در حوزه‌های دانش‌بنیان را دارند بر همین اساس کمیته امداد با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، اقدام به راه‌اندازی صندوق حمایت از طرح‌های نوین و دانش‌بنیان تحت عنوان صندوق نوید نموده است.

ایجاد صندوق نوید برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان
خسروانی افزود: در این بخش کارهای مختلفی برای پشتیبانی و حمایت از طرح‌های نوین، دانش‌بنیان و ایده‌های خلاق مددجویان انجام می‌شود تا افرادی که ایده‌های نوآورانه و خلاقانه دارند، بتوانند ایده‌های خود را در صندوق نوید به آدرس navidfund.com ثبت و از حمایت‌های آن بهره‌مند شوند.
این مقام مسئول گفت: صندوق نوید به‌منظور حمایت از ایده‌های ارزشمند، کارآفرینان و نخبگان، با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، به‌صورت مشترک با مؤسسه دانش‌بنیان برکت ایجادشده است که پس از بررسی ایده‌ها و هدایت طرح‌ها، در صورت تائید ایده موردنظر، قرارداد سرمایه‌گذاری روی طرح را منعقد می‌کند.
خسروانی گفت: هم‌اکنون خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به‌عنوان کارآفرینان برتر کشوری در عرصه‌های مختلف خدماتی و تولیدی فعالیت می‌کنند که نشان می‌دهد این خانواده‌های معزز در جامعه فقط مصرف‌کننده نبوده و نقش مهمی در کمک به پویایی اقتصاد کشور ایفا می‌نمایند.

ایجاد صندوق نوید برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در ادامه به پرداخت هدفمند تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های متنوع و مختلف، با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان اشاره کرد و افزود: در سال 98 با پرداخت 157 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها، تعداد پنج هزار و 461 طرح اشتغال توسط خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اجرا شده که بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان و فرزندان آن‌ها در این طرح‌ها ایجادشده است.
وی افزود: در سال 99 نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایجاد بیش از هفت هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت پیش‌بینی و هدف‌گذاری شده است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار