کد خبر: ۸۸۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 18 August 2020

مشکلاتی که گریبان پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان را در پایتخت اقتصادی ایران گرفته است، حالِ فوتبال هرمزگان همچون شهرداری بندرعباس خوب نیست.
حواشی و سوء مدیریت در شهرداری ، فوتبال استان را به پرتگاه کشاند. شهرداری که با سوءمدیریت در آن ، سکان دار هیأت فوتبال استان هم بود تا با بزرگترین بحران مدیریتی تاریخ ، فوتبال استان هم با مشکلات و معضلاتی بزرگ دست‌و‌پنجه نرم کند و هرمزگان پایتخت اقتصادی کشور از حضور در لیگ برتر باز ماند.
به راحتی می‌توان فهمید که فوتبال هرمزگان بیمار است و ریشه آن سوء مدیریت بوده است.
سیستمی که خود مشکل ساز فوتبال استان بود امروز با تغییر نفر و همان ایدئولوژی به دنبال بقای خود در فوتبال بوده و دبیر قصد دارد تا جانشین رئیس باشد، گویا برخی احساس می‌کنند کرسی ها مورثی است و ادامه این روند روز‌های سیاه‌تری برای فوتبال استان به ارمغان می‌آورد.
روزهایی سرنوشت‌ساز بر فوتبال هرمزگان ، روزهایی که آثار تصمیماتش می‌تواند تا سالیان بر پیکره فوتبال استان خودنمایی کند و عدم بکارگیری از افراد متخصص ، باعث بروز مشکلات امروز فوتبال استان شده است .
لذا از پیشکسوتان و اهالی فوتبال هرمزگان انتظار است برای مدیریت و بر حرکت درآوردن چرخ توسعه فوتبال استان گام بردارند البته با نظارت قاطع و دقیق بر انتخابات پیش و رو هیأت فوتبال استان ..


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار