کد خبر: ۸۸۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹ 20 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان برگزار شد

حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز چهارشنبه (۲۹ مردادماه) در مرکز بین المللی رشد برگزار شد، بیان کرد: همایش سرمایه گذاری «درگهان در مسیر توسعه» با هدف معرفی طرح های شاخص و کلان این شهر در حوزه های گردشگری؛ عمرانی و تجاری برگزار می شود.

وی با اشاره به قابلیت جذب سرمایه گذار مخصوصا بومی در پروژه های عمرانی کلان با قابلیت ارایه خدمات گردشگری، تفریحی و ورزشی ادامه داد: برگزاری این همایش ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی منطقه می تواند به جلب مشارکت علاقمندان به روند توسعه و سرمایه گذاری در جزیره سرعت بخشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری موفق این همایش با برنامه ریزی دقیق توسط اعضای دبیرخانه و کمیته های تعریف شده محقق می شود و برای این منظور تهیه و تدوین بسته های سرمایه گذاری که پاسخگوی پرسش ها و نیازهای سرمایه گذاران باشد؛ ضرورت دارد.

به گفته مومنی با هدف گذاری درست می توان از ظرفیت سرمایه گذاران کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس نیز برای سرمایه گذاری در این طرح های شاخص استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ۱۴ پروژه شاخص اقتصادی با توان جلب سرمایه گذاری معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمرانی؛ گردشگری؛ تفریحی؛ خدماتی و تجاری در همایش درگهان در مسیر توسعه برای سرمایه گذاران حاضر در این برنامه معرفی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از تلاش های مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان تصریح کرد: پروژه های مشخص شده جهت معرفی در این همایش در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شده، که در عمل می تواند ساختار جدیدی در این منطقه ایجاد کند.

مومنی خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه گذار و بهره برداری از این طرح ها بطور قطع شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنین منطقه و همچنین ارائه خدمات بهتری به بازرگانان و گردشگران این منطقه خواهیم بود.

براساس این گزارش؛ در ادامه این نشست معاونین و مدیران حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درباره ترکیب دبیرخانه این همایش و اعضای کمیته های تخصصی آن مطرح کردند.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار