در بالاترین سطوح فوق تخصصی و مدیریت علمی اعلام رسمی شده که با پیژامه گل گلی مردانه می‌شود ماسک ساخت. به صحت علمی آن ورود نمیکنیم. پس اگر کسی یک تکه از پیژامه مامان دوز را به صورت ببندد ماسک زده است.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 20 August 2020

می‌خواهیم ماسک نزدن را جریمه کنیم...
در تقنین، دیباچه یعنی ترمینولوژی و تعریف واژه‌های متن قانون...
نص قانون:
«ماسک نزدن جرم است و مجازات میشود.»
حالا می‌خواهیم ماسک را تعریف کنیم؛

ماسک چیست؟
به منابع مراجعه می‌کنیم،
در بالاترین سطوح فوق تخصصی و مدیریت علمی اعلام رسمی شده که با پیژامه گل گلی مردانه می‌شود ماسک ساخت.
به صحت علمی آن ورود نمیکنیم.

پس اگر کسی یک تکه از پیژامه مامان دوز را به صورت ببندد ماسک زده است.
به همین طریق نمی‌شود به ماسک تقلبی عارض شد زیرا وقتی پیژامه مجوز رسمی از بالاترین مقام مسئول رسمی ذیربط می‌گیرد، هر کارگاهی که به یک بافته اعم از کاغذی یا پارچه‌ای کش بچسباند حق دارد آن را ماسک بداند و بفروشد.

گفتند اگر دو لایه پارچه وسطش کلنکس باشد می‌شود سه لایه پس سازمان استاندارد موظف است این ماسک‌ها را استاندارد اعلام کند و مسئولیت ترویج رسمی آن را بپذیرد.

اینجا تعریف ماسک معلوم شد هرچیزی که دهان و شاید دماغ را بپوشاند طبق گفتمان رسمی که از رسانه ملی هم منتشر شده است، ماسک نامیده می‌شود.

هنوز معلوم نیست کسی که یارانه ۲ دلاری در ماه می‌گیرد چطور می‌خواهد ماسک بخرد پس جریمه آن هم متناسب با وسع تعیین می‌شود و فرد فقیر می‌تواند جریمه ندهد...

وقتی از یک جمله ساده «ماسک نزدن جرم است» در کلمه اول آن که تعریف ماسک باشد، نمی‌شود عبور کنیم، باید بپرسیم ماسک‌هایی که ما بین پرسنل کادر درمان پخش کردیم، استاندارد بود؟

چه کسی مسئولیت مدنی و کیفری توزیع ماسک غیراستاندارد بین کادر درمان را که مستند هم هست، خواهد پذیرفت؟

حق حفاظت در کارگاه و ایمنی کار از حقوق اساسی کارگر است، مراعات کردیم که به عوام رسیدیم؟

اداره کار و تأمین اجتماعی موظف هستند به ایمنی کار در کارگاههای درمان رسیدگی کنند، زیرا بیمه شده تأمین اجتماعی در این کارگاه‌های دولتی درمان کار می‌کند...

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار