رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط جنگی امروز با کرونا "نه می‌توانیم خبرهای خوب را بدهیم نه خبرهای بد را! "
کد خبر: ۸۹۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 24 August 2020

تابناک رضوی: این جمله عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاید با نظریه جهانی علم ارتباطات همخوانی نداشته باشد چون به هر حال هر مخاصمه ای شیوه های اطلاع رسانی و عملیات روانی خاص خودش را می طلبد!

دکتر بحرینی معتقد بود "در شرایط امروز حرف زدن از حرکت بر روی تیغه شمشیر سخت تر است!"

و اما علت این استدلال ایشان این بود که اگر همین امروز به مردم بگوییم که وضعیت مشهد زرد یا سفید است و از شرایط حاد و بحرانی و قرمز کرونا عبور کرده‌ایم دو اتفاق می افتد عارضه اول اینکه ممکن است تعداد زیادی از مردم بی‌خیال شوند و باز عازم مناطق ییلاقی و طرقبه و شاندیز و ... 

 

و معارضه دوم اینکه احتمالاً باز هم شاهد سیل مسافران و زائران مشهد مقدس خواهیم بود در حالیکه هنوز برای درمان کرونا دارو و واکسن مشخصی در دسترس نیست!!! بنابراین پشتم می لرزد که اعلام کنم شرایط مشهد سفید است!

 

و اما خبرهای خوش دیدار با دکتر بحرینی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی:

 

هدیه هفته دولت به خبرنگاران خراسان رضوی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم نامه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اصحاب رسانه و نیز ارائه تسهیلات ویژه به خبرنگاران فعال استان اعلام کرد.

دکتر سید محمد حسین بحرینی در دیدار با حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری، مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: در راستای حمایت از اصحاب رسانه می توان با حذف هزینه فرانشیز، موضوعات ‌درمانی خبرنگاران فعال را پیگیری و انجام داد.

در این دیدار درخصوص ساز و کار اجرایی این تسهیلات، مقرر شد کارت ویژه‌ای برای ارائه تسهیلات و بهره مندی خبرنگاران از تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعدادی از درمانگاه های مشهد با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده و در اختیار ایشان قرار گیرد.

مخاطرات و شیوه های اطلاع رسانی بهینه در دوران کرونا، تشکیل هیئت اندیشه ورز رسانه ای حوزه بهداشت و درمان، معرفی برخی پزشکان حامی رسانه، آزمایش های ادواری (چکاپ) فصلی اصحاب رسانه از جمله موضوع های مطرح در این نشست صمیمانه بود. 

در این دیدار مقرر شد تفاهم‌نامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه سلامت به اصحاب رسانه خراسان رضوی مابین اداره کل روابط عمومی استاندار خراسان رضوی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پرشکی مشهد، بیمه سلامت خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت منعقد شود.

تجلیل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر روابط عمومی این نهاد مقارن با ایام روز پزشک نیز در بخشی از این دیدار انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار