تاکنون ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین از طریق سامانه کارا پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 25 August 2020

 

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به فعالان فرهنگ و رسانه قزوین

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، افزود: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کرونا برای صاحبان کسب و کار‌ها در رسته‌های مشمول تمدید شده است.

وی افزود: واحد‌های کارگاهی رسمی و دارای کارکنان بیمه شده تا ۱۵ شهریور و شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری بدون کد کارگاهی بیمه تا پایان شهریورماه جاری مهلت دارند در سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر استان برای ثبت‌نام در این سامانه و تکمیل اطلاعات، اعلام کرد: تاکنون، ۹۷۷ فقره پرونده برای هزار و ۸۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین در سامانه کارا تشکیل شده است.

اسماعیلی تسهیلات درخواستی اصحاب فرهنگ و هنر استان در این سامانه را بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به این متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: این تسهیلات به جهت جبران خسارت‌های وارده به کسب و کار‌های این بخش ناشی از محدودیت‌ها و بیکاری‌های تحمیلی مستمر از کرونا است و از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

منبع:صداوسیما

برچسب ها: کرونا ، تسهیلات ، فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار