رئیس اداره کل بنیا شهید استان قم عنوان کرد: ۶ هزار شاخه گل برای گلباران مزار مقدس شهدا تهیه شده و این گلباران در ساعت۱۶ روز پنج شنبه با حضور خانواده شهدا و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در یادمان شهدا گمنام در مراکز و نهاد های آموزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حسن هنرمند در خصوص برنامه های بنیاد شهید استان قم در هفته دفاع مقدس بیان کرد: در روز ۵ شنبه سوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه ای با عنوان مهمانی لاله ها با گلباران ۹۲گلزار شهید بخش های استان قم از سوی کمیته ایثارگران به ریاست بنیادشهید انجام می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ۶ هزار شاخه گل برای گلباران مزار مقدس شهدا تهیه شده و این گلباران در ساعت۱۶ روز پنج شنبه با حضور خانواده شهدا و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در یادمان شهدا گمنام در مراکز و نهاد های آموزشی برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید در خصوص این طرح سراسری اظهار کرد: این طرح همزمان در تمام کشور به منظور زدودن غبار غفلت و زنده نگهداشتن یاد شهدا در راس ساعت مشخص شده برگزار می شود.

هنرمند در پایان تصریح کرد: لازم به ذکر است این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با رعایت فاصله گزاری اجتماعی صورت می پذیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار