رییس خانه مطبوعات ایلام:
رییس خانه مطبوعات ایلام تلاش تخصصی و فعالیت اعضای رسمی خانه مطبوعات استان و برخی از صاحبان قلم در حوزه کرونا را قابل ستایش خواند و گفت: تشکیل کارگروه رسانه‌ای مقابله با کرونا در دل ستاد کرونا، با خواست استاندار ایلام و طراحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار مجاهدت‌های صاحبان قلم از ایده‌های برتر در حوزه مقابله باکرونا بشمار می‌آید.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 27 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، سامی شهبازی اظهار داشت: خانه مطبوعات از حضور تمامی دستگاه‌های مختلف برای همفکری و هم‌اندیشی در مباحث تخصصی رسانه استقبال می‌کند.

وی افزود: با نگاه مترقی متولیان این همایش ملی، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان به عنوان عضو اصلی شورای سیاستگذاری برگزیده شده‌اند و این نهاد صنفی نقش خاص خود را در این مدت کوتاه به منصه ظهور رسانیده و با جدیت دنبال می‌کند.

رییس خانه مطبوعات ایلام همچنین به جشنواره فصلی مطبوعات با محوریت کرونا اشاره کرد و یادآور شد: تمهیدات لازم برای بهره لازم و رسیدن به اهداف جشنواره به صورت کامل توسط یک تیم زبده و کاربلد اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: امروز با تصویب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد از دبیران گفت و گوهای تخصصی کارگروه رسانه‌ای کرونا قدردانی شود.

شهبازی اضافه کرد: این تجلیل‌ها نمی‌تواند ذره‌ای از محبت‌های مجاهدان رسانه‌ای راه سلامت را پوشش دهد اما امری ضروری برای این نهاد صنفی و رسمی رسانه‌های استان است که انجام می‌پذیرد و البته در این برهه متوقف نمی‌شود و باز هم ادامه خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار