رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) از تدوین برنامه راهبردی این مجموعه با هدف اولویتهای فناوری و جاذبه های سرمایه گذاری در چشم انداز پنج ساله خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 14 November 2020

دکتر محمد شریف رنجبر با تأکید بر نقش برنامه ریزی استراتژیک در روند فعالیت پارک های علم و فناوری افزود: «برنامه راهبردی یکی از اساسی ترین شاخص ها برای مدیریت پارکهای علم و فناوری قلمداد می شود و
مهم ترین ابزار برای تدوین یک راهبرد مناسب، شناخت کامل امور جهت تصمیم گیری و حرکت در مسیر تحقق اهداف پارک و شرکت های مستقر خواهد بود».

وی یادآور شد: «برنامه ریزی راهبردی از تأکیدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که فرایند تدوین آن به کارگروه تخصصی متشکل از کارشناسان پارک و مشاور محول شده است».

رنجبر به نتیجه جلسه کارگروه تخصصی تدوین برنامه راهبردی پنج ساله پارک زیست فناوری خلیج فارس اشاره کرد و افزود: در این جلسه جاذبه های سرمایه گذاری استان، اولویت های فناوری در پارک زیست فناوری خلیج فارس، اسناد بالادستی، طرح جامع سازمان منطقه آزاد قشم، اهداف کلان پارک، شناسایی رقبا و ذینفعان ازسوی مشاور پروژه ارائه شد. به گفته رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس، در این کمیته، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پارک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی پیش بینی کرد، پس از برگزاری جلسات تخصصی بزودی این برنامه تدوین و روند اجرایی آن طی شود.

گفتنی است، مشاور این طرح آقای دکتر باقرصاد است که تاکنون در سطوح مختلف برنامه های مشابه تدوین کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار