احداث واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان سرعت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 24 November 2020
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: از ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر ثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن استان، ۴۴هزار و ۸۶۹ نفر دارای شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
امیر زاغیان با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن استان تاکنون ۹ هزار و ۶۸۸ نفر از دارندگان شرایط، افتتاح حساب کرده و ۶ هزار و ۱۵۹ نفر وجه خود را واریز کرده‌اند افزود: سهم استان اصفهان در این طرح بیش از ۷۰ هزار واحد است و هر متقاضی در ابتدا باید ۴۰۰ میلیون ريال واریز کند.
وی گفت: تاکنون سه میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۴۲ متر مربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته و به دستگاه‌های متولی شامل بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعاونی‌ها، انبوه سازان و شهر‌های جدید واگذار شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: واحد‌های مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن، برای متقاضیان اصفهان در شهر‌های جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.
زاغیان با بیان اینکه منبع تامین مالی طرح اقدام ملی آورده متقاضیان و یک میلیارد ريال تسهیلات بانکی است گفت: درصورت واریز وجه به وسیله متقاضیان، واحد‌ها با توجه به پیشرفت فیزیکی به مرور تا دو سال آینده واگذار می‌شود.
وی افزود: هم اکنون واحد‌های احداثی بخش خصوصی دربعضی شهر‌ها تکمیل شده و آماده واگذاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار