مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: محدودیت های رفت وآمد در بندرهای قشم، پل ولافت براساس تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و تردد در این مسیرها از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 29 November 2020

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی بنادر و دریانوردی هرمزگان، "علی اشتری " روز یکشنبه افزود: براساس این ابلاغیه نحوه فعالیت بنادر مسافری، گردشگری و حمل و نقل ضروری در جزیره قشم از تاریخ یکم آذرماه به مدت دو هفته با محدودیتهای جدی درحال انجام است.

وی ادامه داد: این محدودیتها شامل تغییر و کاهش تردد، تعطیلی کلیه اسکله های گردشگری و اجرای فاصله گزاری اجتماعی در شناورها ( کاهش  ظرفیت شناورها ) است و از سفرهای غیر ضروری و خروج شهروندان از بنادر ممنوع و از ورود گردشگران به جزیره قشم نیز در این ایام ممانعت به عمل می آید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی درخصوص تردد شناورهای به جزیره لارک و هرمز یاد آور شد: سرویس دهی این مسیرها از قشم برای جزیره لارک روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۸ صبح و ۱۶ بعدازظهر و سرویس های جزیره هرمز همه روزه ساعت ۷ و ۱۴ صورت می پذیرد .

اشتری اضافه کرد: این خدمات مختص بومیان منطقه است و از هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام معذور هستیم و در صورت ابلاغ تصمیم جدید از سوی این ستاد اعمال محدودیت های تردد در بنادر قشم تمدید و تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد یافت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار