رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: با همت خانه مطبوعات استان ایلام، بسته های بهداشتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 18 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سامی شهبازی اظهار کرد: خانه مطبوعات استان ایلام طی سال جاری تمهیدات مختلفی را برای حمایت از خبرنگاران استان در مقابله با کرونا درنظرگرفته است.

وی با اشاره به اینکه ماه گذشته بسته‌های معیشتی بین خبرنگاران استان توسط خانه مطبوعات توزیع شده است، گفت: از روز گذشته نیز توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، الکل، موادضدعفونی و… آغاز شده است.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود در مجموع بیش از ۲۰۰ بسته بهداشتی بین خبرنگاران استان توزیع شود.

وی با اشاره به حمایت خانه مطبوعات استان ایلام در ایام کرونا از خبرنگاران، افزود: برنامه‌های مختلف دیگری برای حمایت از خبرنگاران در ایام کرونا پیش بینی شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه خبرنگاران استان ایلام از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و این استان تلاش‌ها و اقدام‌هایی ارزنده برای آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور جلوگیری از گسترش آن داشته‌اند، گفت: آثار منفی شیوع کرونا اقتصاد و معیشت خبرنگاران استان را تحت تاثیر قرار داده و با کاهش تعداد جلسات و آگهی‌های مناقصه و مزایده سبب ضعیف شدن درآمد اهالی واقعی رسانه شده است.

رئیس خانه مطبوعات استان، از برخی دستگاه‌های اجرایی خواست طبق بخشنامه اجرایی استاندار ایلام، شکایت‌های خود را در محاکم قضایی از رسانه‌ها پس بگیرند و برابر قانون در مقابل مطالب رسانه‌ها جوابیه بدهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار