نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:
تابناک -نماینده مردم قشم در خانه ملت گفت: وعده‌های بی‌سرانجام مسؤولان خجالت‌آور است و پایداری‌سازی آب غرب جزیره قشم باید به با حساسیت ویژه دنبال شود.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 01 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک ، احمد مرادی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری بخش حرا شهرستان قشم اظهار داشت: خروجی این نشست و نشست‌های مشابه باید گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه تمامی مسوولان و نمایندگان مجلس شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند، افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی خط مقدم این خدمتگزاری بوده و جزء اولین کسانی هستند که مردم به آنها رجوع می‌کنند.

نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این رو نباید شوراها و دهیاران را تنها گذاشت و همواره باید از پشتیبانی و حمایت مسوولان بالادستی نظیر مدیران شهرستانی، دستگاه‌های حاکمیتی و قانون‌گذاری برخوردار باشند.

مرادی خدمتگزاری را زنجیره‌ای به هم پیوسته دانست و ادامه داد: عمده مشکلات بخش روستایی قشم بویژه غرب این جزیره در حوزه آب و برق، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راه، ورزش و مسکن جوانان است.

وی با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی ایران خدمت به مردم است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ناشی ضعف در اراده، اعتقاد و باوری است که باید در مسیر خدمت مردم وجود داشته باشد.

نماینده مردم قشم در خانه ملت گفت: اگر مروری بر زندگینامه شهید سلیمانی و امثال این شهید والامقام داشته باشیم در خواهیم یافت که همواره نگاهشان خدمت به مردم در یک سرزمین و گاهی فراتر از مرزهای جغرافیایی یک کشور بوده است.

مرادی عنوان کرد: موضوع آب در قشم به ویژه غرب این جزیره از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و باید یک بار برای همیشه اسن مسئله خاتمه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل آبفای کشور در گزارشی بیان داشته که مشکل آب جزیره تا پایان سال برطرف خواهد شد، اظهار داشت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی در این بازه زمانی رخ داده، آب در منطقه به پایداری برسد.

نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیان وعده‌های بی‌سرانجام از سوی مسوولان، نگران کننده است و خجالت‌آور است.

مرادی تصریح کرد: آیا اگر آب در بندرعباس یک روز قطع شود آن مدیر آسایش و آرامش پیدا می‌کند؟ اگر در تهران چنین اتفاقی رخ دهد امکان تداوم آن دولت وجود دارد؟ به هر طریق ممکن شده مشکل را حل می‌کند اما هرچه به لایه‌های پایین‌تر و محروم‌تر مردم می‌رسیم می‌بینیم که مسوولان عین خیالشان نیست.

وی ادامه داد: از آبفای کشور و استان هرمزگان به شدت گلایه‌مندیم چرا که هر وقت جلسه گرفتیم گفتند 2 ماه دیگر، سه چهار ماه دیگر مشکل برطرف می‌شود و حتی به خاطر دارم در جلسه‌ای بیان شد مشکل آب قشم با 10 میلیارد تومان حل می‌شود و دستور تخصیص آن صادر شده اما همچنان شرمنده شدن از مردم برایمان باقی مانده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: آب شرب لازمه حیات، بهداشت و ماندگاری مردم است و قابل قبول نیست که ۱۵، ۲۰ و یا ۴۰ روز یکبار آبرسانی انجام شود؛ پایداری آب باید دائمی باشد و این معضل با حساسیت ویژه دنبال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار