محمد رحیمی، مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:
تابناک/ مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر تحت هیچ شرایطی به جدایی سرمربی فکر نمی‌کنیم، اظهار کرد: وظیفه باشگاه حمایت از تیم و سرمربی است که با همه توان و انرژی خود این کار را کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 03 January 2021

به گزارش تابناک،محمد رحیمی ، در خصوص عملکرد تیم شهرداری بندرعباس در سه هفته ابتدایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و شایعه استعفای سرمربی این تیم، افزود: نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دو برای شهرداری خوب نبود اما این عامل باعث نمی‌شود به راحتی سرمربی تیم را کنار بگذاریم بلکه با همه توان موافق حضورش بر روی نیمکت تیم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شاکله تیم نسبت به سال قبل کاملاً تغییر کرده است و نباید انتظار داشت که مثل سال قبل نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: باید به ابراهیم باعثی و تیم فرصت داد، تیم زمان می خواهد و کمی هم بی تجربگی می‌کند که قطعاً در بازی‌های آینده بهتر خواهد شد.به تجربه حریفان باختیم

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اضافه کرد: دیر اضافه شدن بعضی از بازیکنان به تیم یکی دیگر از دلایل عدم کسب نتایج خوب است، هر چند از روند بازی تیم راضی نیستم اما بازی این تیم برابر امید گناوه در هفته سوم بهتر از دیدارهای قبلی بود و امیدواری بیشتری به آینده این تیم وجود دارد.

 رحیمی با اشاره به اینکه در هر سه بازی گذشته سرتر از حریفان خود بوده ایم اما به تجربه حریفان باختیم؛ تصریح کرد: انتظار داشتیم برابر گناوه اولین برد خود را کسب کنیم که بازهم بی‌تجربگی بازیکنان باعث شد در دقایق پایانی تساوی را با شکست عوض کنیم.

مدیر تیم شهرداری با بیان اینکه در حال حاضر تحت هیچ شرایطی به جدایی باعثی فکر نمی‌کنیم، افزود: نگاه سرمربی تیم نگاه مثبتی است و خودش هم تأکید دارد که ضعف‌هایی در تیم است که به دنبال برطرف کردن آن‌هاست تا تیم روند صعودی پیدا کند.

 رحیمی با اشاره به اینکه وظیفه باشگاه حمایت از تیم و سرمربی است که با همه توان و انرژی خود این کار را کرده‌ایم، اظهار کرد: شهردار هم بعد از شنیدن خبر استعفای باعثی مخالفت شدید خود را اعلام و بر ادامه کار این سرمربی تاکید کرد.

 وی ادامه داد: یادمان نرفته که سال قبل و با مربی غیربومی در ۸ هفته تنها ۴ امتیاز کسب کردیم و این ابراهیم باعثی بود که در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرد و اطمینان دارم در ادامه با این مربی بومی موفق خواهیم شد.

 مدیر تیم شهرداری در پایان گفت: به آینده این تیم کاملا خوشبین هستم و با وجود بازیکنان خوب و کادر فنی کاملاً با تجربه روزهای خوب شهرداری هم خواهد رسید.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار