نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرلنگه؛
تابناک -مسؤول نمایندگی ولی فقیه درنیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه علی‌الخصوص منطقه پنجم از مقطعی که مقام معظم رهبری به جهاد مومنانه امر فرمودند در کمک‌ رسانی به محرومین و مستضعفین برنامه‌های متعددی درسطح این نیرو داشته است.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 03 January 2021

به گزارش تابناک،حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت گرامیداشت یاد و نام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بحمدالله و به لطف‌الهی،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا نیروی دریایی سپاه از مقطعی که مقام معظم رهبری امر فرمودند به جهاد مومنانه در کمک‌ رسانی به محرومین و مستضعفین، چندین برنامه متعدد درسطح نیروی دریایی هم در ستاد نیرو و هم در مناطق و رده‌های تابع را در این زمینه شاهد بودیم.

 

وی افزود: هدف از این کمک‌رسانی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به انسان‌های نیازمندی است که به دلیل این منحوس کرونا زندگی‌شان دچار آسیب و مشکلاتی شده‌ است.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه یادآور شد: همه مردم ما لبیک گوی فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و هستند و مجموعه سپاه پاسداران همیشه پیشتاز این امور بوده و امروز هم شاهد تحقق این مهم توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه هستیم که بنده به سهم خودم از سردار عظمایی فرمانده این منطقه و همه کسانی که در برگزاری این جهاد مومنانه نقش داشتند، تشکر می‌کنم.

سردار علی عظمایی اظهار داشت: ششمین مرحله رزمایش موسات و همدلی  توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با همکاری بنیاد علوی در حال انجام است و خدا را شاکریم که امروز زنده هستیم و توانستیم به عنوان سرباز ولایت در کنار مردم باشیم.

وی افزود:  همانطور که حاج قاسم سلیمانی در دل  مردم جا داشت و به مستضعفین چه در داخل و چه در خارج کشور کمک می‌کرد و در بین آن‌ها بود به ما هم خداوند این فرصت را داده که بتوانیم خدمتگزار مردم خوب شهرستان بندرلنگه باشیم.

 فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: 1000 بسته مواد غذایی که هر بسته به ارزش 350 هزار تومان و شامل، روغن، برنج، ماکارونی، نخود، عدس، لپه، خرما و.. میباشد که از امروزبین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا تقسیم خواهد شد.

سردار عظمایی بیان داشت: تا کنون ۶ مرحله از رزمایش کمک های مومنانه را برگزار کردیم که هر مرحله تعداد متفاوت بوده است وجمعا حدود ۵ هزاربسته غذایی تا کنون توزیع شده که ان‌شالله ادامه خواهد داشت  وبرابراومرمقام معظم رهبری ان‌شالله به دنبال این هستیم که بتوانیم آن قشری از جامعه که در بحث کرونا مشکلاتی برایشان به وجود آمده کمک مختصری کرده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار