فرماندار شهرستان پارسیان ؛
تابناک-مجتبی رضاپور سردره فرماندار پارسیان : بهترين وسيله انتقال ميراث فرهنگي به نسل هاي آينده كتاب است.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 03 January 2021

به گزارش تابناک- با حضور مجتبی رضا پور سردره فرماندار شهرستان پارسیان و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی آیین رونمایی از ۴ کتاب (پارسیان در آینه اسناد،گل کاردو،زمین سرخ است و درخت را با تو ترانه ای کردم ) که توسط نویندگان شهرستان پارسیان نگاشته شده ،برگزار گردید.

فرماندار پارسیان در این جلسه تشریح کرد: خوشحالم که امروز در جمع فرهیختگان و اهالی قلم و کتابخوانی هستم و امیدوارم چنین مراسم هایی تداوم داشته باشد چرا که اساس و شالوده اصلی شکل دهنده فرهنگ یک جامعه توجه ویژه به کتاب و افزایش سرانه مطالعه می باشد.

ایشان در ادامه با تاکید بر اینکه راه توسعه و پیشرفت هر جامعه ای از کتاب و کتابخوانی و مسیر کتابخانه ها می گذرد افزودند: خوشبختانه شهرستانپارسیان از لحاظ شخصیت های علمی و ادبی، شهرستانی غنی است و نباید از این افراد و بهره مندی از استعدادها و توانایی شان در پیشبرد اهداف غافل شویم.

وی در پایان ابراز امیدواری کردند که جامعه ی فرهنگی شهرستان همیشه مانند این حضور، به شادی، نشاط، شور و عشق در کنار هم باشند و افتخار بیافرینند و ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کتاب های سایر اساتید فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

گفتنی است که در این مراسم در این مراسم از نویسندگان کتاب آقای نصرالله کریمی (پارسیان در آینه اسناد)،عبدالرحمن پارسا (درخت را با تو ترانه کردم)و محمد آواز (گل کاردو وزمین سرخ است)  با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار