سردار سالاری، فرمانده سپاه ‌استان هرمزگان:
تابناک ـ فرمانده سپاه ‌استان هرمزگان گفت: شهید سلیمانی از هیچ چیز جز خدا ترس و واهمه نداشت و بیانات، سخنان آن شهید خطاب به آمریکایی‌ها و موضع وی در مقابل استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار، در دنیا بی نظیر است.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 04 January 2021

به گزارش تابناک، سردار اباذر سالاری در آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار، از دوران جوانی، عمر خود را وقف خدمت در مسیرهای سخت اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب کرده بود.

وی افزود: شهید سلیمانی با اخلاص در عمل، هشت سال در صحنه‌های سخت دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل در کنار سایر رزمندگان جنگید و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن بعثی درآید.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با بیان اینکه به تعبیر مقام عظمای ولایت؛ سردار دلها یک شهید زنده بود، افزود: بعد از دفاع مقدس و زمان حضور شهید سلیمانی در کرمان و سیستان و بلوچستان، جمعی از دوستان خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شده و التماس دعا و طلب شفاعت می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب در جواب‌شان می‌فرمایند از حاج قاسم بخواهید که شما را شفاعت کند و این مسئله بیانگر جایگاه و مقام والای سردار دلهاست.

وی به رابطه مراد و مرید بین حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز داشت: حاج قاسم عمر خود را در طبق اخلاق گذاشت و به مردم خدمت کرد. نگاه های شهید سلیمانی خاص بود و طبق شنیده‌ها؛ کرامات بزرگی از تواضع، رفتار، اخلاص و خداباوری ایشان وجود دارد.

سردار سالاری ادامه داد: شهید سلیمانی از هیچ چیز جز خدا ترس و واهمه نداشت و بیانات، سخنان آن شهید خطاب به آمریکایی‌ها و موضع وی در مقابل استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار، در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنقدر به صورت نحس آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها سیلی زده بود که سال‌ها طول می‌کشد تا فراموش کنند، هیمنه استکبار در آب‌های نیلگون خلیج فارس شکسته شد و شاهد خرد شدن آمریکایی‌ها در نزدیکی استان هرمزگان بودیم.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار