سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی رسانه ها می توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم ایفا کنند.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 07 January 2021

به گزارش تابناک، علی رئوفی در دیدار با هیات موسس و هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ها، عنوان کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران تشکلی اثر گذار در حوزه رسانه است و معتقدم باید از توانمندی تشکلات در تحقق اهداف نظام و دولت که همانا توسعه و پیشرفت کشور است، بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با رسانه ها، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تقویت ارتباط با رسانه ها به تقویت ارتباط‌شان با مردم کمک کنند چرا که رسانه ها نماینده واقعی افکار عمومی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اخلاق رسانه ای ، اظهار داشت : در چند ماه اخیر، انتشار برخی موارد در  فضای مجازی بدور از انصاف و اخلاق بود. انتظار این است که فعالان عرصه رسانه در تقویت اخلاق رسانه همراهی لازم را داشته باشند.  

رئوفی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، افزود: بر این باوریم که رسانه ها و سازمان های مردم نهاد بخوبی می توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش ایفا کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار