نماینده مردم حوزه مرکزی استان‌ هرمزگان در مجلس شورای اسلامی :
تابناک- نماینده مردم حوزه مرکزی استان‌ هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری آلومینیوم المهدی به بخش خصوصی سراسر فساد بود گفت: ظرف مدت کمتر از دو سال فعالیت این واحد افزایش یافت و این کارخانه از نابودی نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 07 January 2021

به گزارش تابناک، احمد مرادی در بازدید از کارخانه آلومنیوم المهدی و دیدار با مدیرعامل این کارخانه با ابراز رضایت از ابطال واگذاری پیشین آلومنیوم به بخش خصوصی اظهار داشت: واگذاری قبلی به بخش خصوصی سراسر ایراد و فساد و تضییع حقوق مردم بود که این مسئله برای هر کسی قابل لمس بود.

وی افزود: در آن زمان در کنار تضییع حقوق بیت‌المال شاهد معضل ناکارآمدی و جو خفقان میان کارگران هم بودیم که هر روز کارخانه را به سمت ورشکستگی نزدیک‌تر می‌کرد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: این مسئله تا جایی پیش رفت که در آخرین روزها فقط 106 دیگ این کارخانه فعال بود و نیروهای بسیاری از کار اخراج شده بودند.

مرادی تصریح کرد: به فضل خدا و پیگیری مطالبه منطقی و قانونی، سرانجام واگذاری قبلی باطل شد و شرکت مپنا به‌عنوان یک صنعتگر متخصص مدیریت کارخانه را به دست گرفت و ظرف مدت کمتر از دو سال توانست واحدهای تولیدی را از 106 دیگ به 340 دیگ فعال افزایش دهد و کارخانه آلومنیوم المهدی را از نابودی نجات دهد.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تدابیر پیشگیرانه مدیریت فعلی تحریم‌های بین‌المللی را بی اثر کرده گفت: خوشبختانه شعار افزایش تولید در المهدی به عمل تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: در این بازدید از نزدیک مشاهده کردم مدیران کارخانه آماده شده‌اند تا در صورت تامین برق مورد نیاز تعداد دیگ‌های تولیدی را به 450 دیگ افزایش داده و رکورد تولید را در تاریخ آلومنیوم المهدی بشکنند.

مرادی اظهار داشت: به ‌عنوان نماینده مردم وظیفه دارم مشکلات افزایش تولید و اشتغال‌زایی را پیگیری و برطرف کنم که در این زمینه از مدیران استانی هم درخواست دارم تا حداکثر توان خود را برای تحقق افزایش تولید به کار ببندند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید قول مساعد داد موضوع تامین برق مورد نیاز جهت افزایش ظرفیت کارخانه آلومنیوم المهدی را از طریق وزارت نیرو پیگیری کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار