تابناک_ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اعلام کرد: نماز جمعه این هفته ۱۹ دی به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه وامام جمعه بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 07 January 2021

به گزارش تابناک، برگزاری نماز جمعه این هفته با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
براساس این اطلاعیه، نمازگزاران در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.
 
براساس اطلاعیه ستاد نمازجمعه بندرعباس، صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می شود و همچنین هماهنگی بین ستاد و نهادهای اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر سازمان های مربوطه برای در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است.
ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از نمازگزاران خواسته است که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز در راستای حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنندو همچنین بنا شده است از یک چهارم ظرفیت مسجد استفاده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار