سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش خبرداد:
تابناک-سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، از شرکت ۶۰۰ ورزشکار در مرحله اول مسابقات تنیس کیش در دو سطح ملی و بین‌المللی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 10 January 2021

به گزارش تابناک ،‌ عزیز اله فرضی پور در جلسه‌ای با حضور فرزین ضیا آذری دبیر فدارسیون تنیس و عبدالنبی شرفی رئیس هیأت تنیس کیش، گفت: با وجود  شرایط کرونا و به حداقل رسیدن مسابقات تنیس در بخش ملی و بین‌المللی، ۶۰۰ ورزشکار در مرحله اول این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی همچنین مسابقات یک ماهه تنیس را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های جزیره در زمینه گردشگری ورزشی و همچنین جذب سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت اقتصادی در کیش دانست.

در ادامه این جلسه نجف پور مدیر امور ورزشی موسسه ورزش نیز از پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای حضور ورزشکاران در مسابقات تنیس خبر داد و افزود: تمامی بازیکنان پس از تست کرونا اجازه ورود به مسابقات را خواهند داشت، همچنین قوانین و مقررات بهداشتی به صورت جدی پیگیری و اجرا خواهد شد.

مسابقات ملی تنیس جام حذفی بانوان و آقایان ، مسابقات بین المللی جوانان (ITF) ، تنیس ساحلی و تنیس با ولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) رقابت هایی هستند که اواخر دی ماه درجزیره کیش برگزار می‌شوند و در بخش بین الملل کشور هایی نظیر فرانسه، ترکیه، رومانی، روسیه، آمریکا،مجارستان ، سوئد ، سوریه، کانادا ، قزاقستان حضور دارند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار