معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: انتخابات هیئت مدیره شرکت سهام عدالت تا پایان بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳ 11 January 2021

به گزارش تابناک، علی عسکری عصر یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان هرمزگان، با بیان اینکه هرمزگان استانی با اهمیت ویژه در اقتصاد ایران است، گفت: انتصاب مدیر توانمند و دارای تعلقات محیطی به این استان، برای مدیریت اداره کل اقتصاد مورد تأکید وزارتخانه بود که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد.

عسکری با اشاره به مدت زمان سرپرستی هدایت اله خسروانی فرد در اداره کل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان، افزود: طی این مدت از توانایی های وی توانستیم بهره بگیریم و آرامش بر مجموعه حاکم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، دارا بودن دو ویژگی دانش و تجربه را از دغدغه های انتصاب مدیران در وزارت اقتصاد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با رایزنی انجام شده، فرد خوشنامی در استان انتخاب شد و در حوزه مدیریتی اگرچه به‌طور عمده در دانشگاه خدمت کرده اما در حوزه مالی هم صاحب تجربه و صاحب نظر است.

وی با تأکید بر وظیفه مدیران در راستای ظرفیت سازی، به عنوان لازمه پیشبرد مؤثر اهداف در هرمزگان گفت: مدیران باید از توانمندی ها و ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی نیز استفاده کنند و این اتفاق آینده بهتر و مناسب تری را برای استان رقم خواهد زد.

عسکری، با بیان اینکه روحیه تعامل پذیری می تواند در پیشبرد کارها بسیار مؤثر باشد، بهبود کسب و کار را یکی از رسالت های مهم مجموعه وزارت اقتصاد در راستای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان برشمرد و اضافه کرد: ایجاد بستر برای به فعلیت رسیدن سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور و استان مهم هرمزگان یکی از دغدغه ماست که هر چقدر بتوانیم در جذب سرمایه گذاری موفق عمل کنیم، در خدمت به کشور و مردم عزیز ایران موفق تر عمل کرده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی، سهام عدالت را یکی از دغدغه های مهم کنونی دولت عنوان کرد و با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به دولت و وزارت اقتصاد برای تسریع در ساماندهی سهام عدالت و واگذاری مدیریت سهام به سهامداران، تصریح کرد: بر همین اساس تا پایان بهمن ماه انتخابات هیئت مدیره شرکت سهام عدالت انجام و شرکت سهام عدالت با شکل جدیدی مدیریت خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ مالی شرکت سهام عدالت در استان ها، گفت: سهام عدالت با سرمایه عظیمی که در اختیار دارد می تواند نقش پررنگ تری در اقتصاد خانوارها ایفا کند و با پشتوانه این سرمایه بزرگ می تواند سرمایه گذاری جدید از طریق اوراق بازار سهام، منابع بانکی و … شکل بگیرد.

عسکری تصریح کرد: پس از ثبت نام سهام عدالت در مرحله فعلی و رسیدن به حد نصاب حداقل ۵۱ درصد، مجامع در مرحله اول و دوم برگزار و اعضای هیئت مدیره شرکت سهام عدالت در استان ها انتخاب می شوند که تحقق آن گام بزرگ و رو به جلو در راستای مدیریت درست منابع سهام عدالت است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار