مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:
تابناک-حجت الاسلام انصاری راد از برگزاری مراسم دهه فاطمیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد و گفت: این مراسم در شهرستان های زرد برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 12 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در نشست با اعضای ستاد فاطمیه کشور، فعالیت های این ستاد در راستای تبیین و معرفی هر چه بیشتر فضائل و شخصیت حضرت زهرای مرضیه(س) را ستودنی خواند و اظهار کرد: حرکتی که ستاد فاطمیه در پیش گرفته است جزو باقیات و صالحات بوده و هر ساله رو به اتمام است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه افزود: تاکیدات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به دفاتر شهرستانی، استقبال از حرکت خوب ستاد فاطمیه است. مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان ها و تمامی زیرمجموعه های این اداره کل، اعم از کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و حتی انجمن تعزیه خوانی که به لحاظ محتوایی با این اداره کل در ارتباط است را موظف به همکاری و همراهی با ستاد فاطمیه کشور هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در رأس همه این زیرمجموعه های اداره کل، مبلغان و روحانیون هستند که در اداره کل تبلیغات اسلامی دارای کد و پرونده بوده و به عنوان شبکه عظیم تبلیغی در استان فعالیت دارند با ستاد فاطمیه همسو هستند و خواهند بود.

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: اهداف و رسالت و برنامه های ستاد فاطمیه کشور، در حقیقت کمک خوبی به اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی در استان است، بنابراین از برنامه ها و اقدامات این ستاد به خوبی استقبال خواهیم کرد.

وی به برگزاری مراسم دهه فاطمیه در استان هرمزگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: مشابه برنامه عزاداری در ماه محرم و صفر، چندین هیئت مذهبی با رعایت کامل مقررات و پروتکل های بهداشتی، اقدام به برپایی مراسم عزاداری دهه فاطمیه در فضای باز خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم عزاداری دهه فاطمیه به دستور استاندار هرمزگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، در شهرستان های زرد برگزار نخواهد شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام غدیری عضو ستاد فاطمیه کشور از آمادگی این ستاد با هیئات مذهبی به منظور برگزاری مراسم عزاداری دهه فاطمیه طبق ضوابط و مقررات بهداشتی در استان هرمزگان خبر داد.

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه شهادت زهرای مرضیه(ص)، در تلاشیم با همکاری و همراهی بانیان، فضای شهر را سیاه پوش نماییم.


انتهای پیام/ ز/۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار