معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-حیدری گفت: برای مدیریت بازار روغن استان هرمزگان، اجازه خروج روغن های تولیدی در کارخانه حیات از استان داده نمی شود.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 13 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،« ایرج حیدری » در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، دادستان مرکز استان و فرمانداران اظهار کرد: تامین نیاز بازار استان در زمینه کالاها بر صادرات اولویت دارد و واحد های صنعتی پس از تامین نیاز استان مجاز به صادرات محصولات خود هستند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان های پارسیان و قشم تامین نیاز سیمان غرب استان و جزیره قشم را از کارخانه جات سیمان قشم و لامرد در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اعلام نیاز سیمان در بخش های مختلف پس از تایید دستگاه های اجرایی و فرمانداران عملیاتی می شود.

حیدری بیان کرد: سوخت مورد نیاز کارخانه سیمان و سایر واحدهای صنعتی با استفاده از سوخت جایگزین تامین شده است و با اتمام تعمیرات خط انتقال گاز این واحد به طور کامل از گاز برای تولید بهره مند می شود.

وی اضافه کرد: برای مدیریت بازار روغن استان اجازه خروج روغن های تولیدی در کارخانه حیات از استان داده نمی شود.

در ادامه این جلسه، مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی در این نشست گفت: معاونین عمرانی فرمانداران بر روند توزیع سیمان در شهرستان ها نظارت کنند و نیازمندی ها در زمینه سیمان طبق نظر کارشناسی باشد.

وی افزود: فرمانداران و دستگاه های اجرایی مسئولیت آماری که در زمینه نیاز به سیمان اعلام می کنند را باید بپذیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی بیان داشت: کلیه درخواست ها در حوزه سیمان آنالیز شده و طبق کار کارشناسی باشد و نیازمندی ها طبق فعالیت پروژه های عمرانی باشد.

همچنین مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس نیز گفت: شفاف سازی و اطلاع‌رسانی مناسب می تواند بسیاری از التهابات در زمینه سیمان را کنترل کند.

وی بیان کرد: صادرات هر محصولی از استان در صورت کمبود آن در بازار استان منطقی نیست.

دادستان بندرعباس تاکید کرد: صادرات محصولات مختلف به شرط تامین بازار استان باشد.

قهرمانی افزود: بر عاملین توزیع سیمان نظارت شود تا این محصول به دست مصرف کننده نهایی برسد.

وی بیان داشت: دادستانی در کنار دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی برای تامین بازار استان با رفع موانع و مشکلات احتمالی است.

انتهای پیام /ز4

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار