فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:
تابناک-فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 165 دانش آموز مقاطع ابتدائی و متوسطه دوره اول در 147 کلاس درس مدارس شجره طیبه استان مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 13 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،سردار عباس غلامشاهی در جلسه با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دو هزار و 235 دانش آموز در مدارس عادی شجره طیبه بندرعباس و قشم تحصیل می کنند و 930 دانش آموز نیز در مدارس شجره طیبه هیأت امنائی هستند.

وی افزود: هم اکنون 147 کلاس درس در مدارس شجره طیبه عادی و هیأت امنائی وجود دارد که با توجه به استقبال خانواده ها از مدارس شجره طیبه، درخواست همکاری آموزش و پرورش هرمزگان درراستای افزایش فضاهای آموزشی را داریم.

سردار غلامشاهی با قدردانی از تلاش های مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان، یادآور شد: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، بستر مناسب را برای تربیت نسل آینده انقلاب فراهم آوریم تا در مسیر اسلام و حفظ آرمانهای نظام، گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با رویکرد هم افزائی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تربیت نسل آینده ای پویا، با نشاط، خلاق و حافظ آرمانهای این انقلاب، از تعامل سازنده با نهاد ها و دستگاه های دیگر استقبال می کند.
ایرج بیت اللهی با بیان اینکه نقشه راه مدارس شجره طیبه برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در این مدارس زمینه ایجاد آموزش و پرورش اسلامی باید سرلوحه امورقرار گیرد و تلاش شود دانش آموزانی تربیت شوند که دارای مهارت های شغلی متعدد، خلاق و پرسشگر باشند.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل چنین مجموعه هایی، کار فرهنگی و تربیتی است که منطبق بر تربیت تمام ساحتی مورد تأکید سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشوراست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان گفت: توجه به مبانی دینی واعتقادی و انقلابی منطبق بر سند تحول بنیادین، اهم راهبردهای آموزش و پرورش هرمزگان است.

انتهای پیام/ز6

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار