تابناک- استاندار هرمزگان: بنگاهای اقتصادی فعال در هرمزگان باید در همین استان مالیات خود را پرداخت کنند و در راستای تحقق این مهم با مرکز نیز مذاکره انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 16 January 2021

استاندار هرمزگان: بنگاهای اقتصادی فعال در هرمزگان باید در همین استان مالیات خود را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری تابناک هرمزگان، فریدون همتی در نشست با شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی بسیاری در استان هرمزگان فعال هستند، اظهار داشت: مالیات هزینه اجتماعی است که شهروندان پرداخت می‌کنند تا دولت بتواند به وظایف خود در راستای توسعه اقتصادی عمل کند.

وی با بیان اینکه پرداخت مالیات مهمترین عوامل رشد و توسعه جامعه است، افزود: ضرورت دارد هر بنگاه در هر استانی که فعالیت می‌کند در همانجا نیز مالیات پرداخت کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر درصد قابل ملاحظه ای از فعالین بنگاه های اقتصادی مالیات خود را در تهران پرداخت می‌کنند، بیان کرد: در این راستا پیگیری هایی را در راستای عدم تداوم این اتفاق در مرکز خواهیم داشت.

همتی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مسائل پیش روی مالیات فرار مالیاتی است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر عزم جدی در راستای جلوگیری از این اتفاق شروع شده که در استان هرمزگان برای منع این فرار کارهای خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن۱۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار