رئیس شورای اسلامی شهر بندر عباس:
تابناک- رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در تلاش‌هستیم که پروژه‌های نیمه تمام شهر را تا پایان عمر این شورا تکمیل کنیم، گفت: از جمله اولویت‌های شورا در سال ۱۴۰۰ اجرای پروژه‌های مختلف در بافت قدیمی بندر است.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 18 January 2021

اسلام باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در هرمزگان اظهارداشت: شورای پنجم در راستای بهبود کیفیت شهری بندر عباس برنامه‌های مختلفی را تدوین و اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش شد در اجرای طرح‌ها سطح دسترسی شهری را برای تمامی افراد جامعه فراهم کنیم، افزود: پیش از این شورا تنها ۲۰ درصد از پیاده‌رو های شهر فعال بود، که در این شورا پروژه‌های جدیدی در این زمینه اجرا و تمامی آنها برای دسترسی معلولین و سالمندان نیز مناسب سازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر عباس با عنوان اینکه این شورا دغدغه محیط زیستی دارد، بیان کرد: تمامی پروژه‌های انجام شده به ویژه در سطح ساحل بندر عباس دارای پیوست محیط زیستی بوده و رعایت این موضوع در اولویت قرار دارد.

باوقار با اشاره به اینکه پروژه‌های محله محور بسیاری در این شورا انجام شد، تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره برداری از ۴۰ زمین ورزشی، دو پارک بانوان، سه سالن و ۳ فرهنگسرا و پارک‌های محله‌ای اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ مورد از خیابان‌ها در بندر عباس نیز در این ایام بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که با اجرای پروژه‌های مختلف علاوه بر تغییر و بهبود مبلمان شهری سطح دسترسی و سهولت زندگی را برای مردم بندر عباس فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر عباس با اشاره به اینکه در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه تمام در شهر که توسط شورای پنجم آغاز و یا پیگیری شده را در سال پایانی این شورا به بهره‌برداری برسد، گفت: همچنین از اولویت‌های ۱۴۰۰ اجرای پروژه‌های مختلف در بافت قدیمی شهر است.

انتهای پیام/ ن۱۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار