رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خبر داد:
تابناک-رئیس سازمان مدیرت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس به مقصد پایگاه هوایی خبر داد و گفت: این خط برای تسهیل در رفت و آمد خانوادها و ساکنین این پایگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 19 January 2021
راه اندازی خط ویژه اتوبوس پایگاه هوایی

به گزارش تابناک، حسین اخلاقی با اعلام اینکه این خط برای خدمات‌رسانی ساکنین این پایگاه و در پاسخ به درخواست‌ و پیگیری آنها راه‌اندازی شده است، افزود: مجموعه سازمان حمل و نقل سعی می‌کند تا جای ممکن پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات عموم شهروندان باشد تا هر شهروند در هر نقطه از شهر، امکان بهره‌مندی از خدمات ناوگان اتوبوسرانی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق تحقق شعار "بندرعباس شهری برای همه" فراگیری و گستردگی خدمات به همه شهروندان است، اظهار کرد: این خط که از روز شنبه 30 دی فعالیت خود را شروع کرده است، مسافران را از ایستگاه میدان 17 شهریور به پایگاه هوایی و بالعکس جابجا می کند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اختصاص دو دستگاه اتوبوس برای تردد در این خط ویژه، خاطر نشان کرد: این اتوبوس ها همه روزه به جزء روزهای تعطیل، کار خدمات دهی به مسافران را از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر و همچنین از ساعت 16 تا 21 شب انجام می دهند.

اخلاقی در ادامه افزود: در 15 نقطه از محدوده پایگاه هوایی تابلوی ایستگاه اتوبوس جهت سوار و پیاده کردن مسافران جانمایی شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: هرینه جاجایی اتوبوس های خط ویژه پایگاه هوایی همانند دیگر نقاط شهر به ازای هر مسافر مبلغ یک هزار و 200 تومان می باشد که این مبلغ بدون دریافت پول نقد و با دستگاه کارتخوان و یا کیو آر کد دریافت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار