فرمانداربندرخمیر در دیدار با رئیس پیام نور استان و جمعی از دانشگاهیان؛
تابناک- فرمانداربندرخمیر در دیدار با رئیس پیام نور استان و جمعی از دانشگاهیان گفت:برای بالفعل رساندن همه ظرفیت ها همکاری مراکز آموزش عالی لازم است.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 20 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،میرهاشم خواستار فرمانداربندر خمیر در این دیدار اظهار کرد: در 3سال اخیر دانشگاه پیام نور همکاری تنگاتنگی با فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان داشته است و مجموعه شهرستان از دانشگاه پیام نور رضایت کامل دارد.

فرماندار بندر خمیر در ادامه به جغرافیای سیاسی و طبیعی منطقه ، ظرفیت ها و همچنین موانع موجود در امر توسعه شهرستان اشاره کرد و خواستارهمکاری بیشتر مراکز علمی با مجموعه اجرایی شهرستان شد.

میرهاشم خواستار گفت:شهرستان بندر خمیر ظرفیت های پیدا و پنهان بیشماری در حوزه های مختلف دارد و اگر بر روی همه این ظرفیت ها بدرستی کار شود تاثیر زیادی بر درآمد و اشتغال مردم و همچنین توسعه شهرستان خواهد داشت که این امر نیازمند راه حل های علمی و همچنین همکاری مراکز آموزش عالی و دستگاه های حاکمیتی است.

وی افزود:با همکاری این دانشگاه ،سال گذشته همایش های سرمایه گذاری و فرصت های شغلی در شهرستان برگزار شد که در نهایت منجر به انعقاد تفاهم نامه ای به ارزش 20 میلیارد تومان با بخش خصوصی شد.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه دانشگاه در حوزه مطالعات دریایی نیز می تواند به شهرستان بندر خمیر کمک شایانی کند،تصریح کرد: گونه هایی زیادی از آبزیان دریایی در جنگل حرای بندرخمیر وجود دارند که نسبت به دیگر گونه ها در سایر مناطق متفاوت است و می تواند محورمطالعاتی دانشگاه و همچنین مرکز مطالعات اقیانوس شناسی خلیج فارس باشد.

فرمانداربندرخمیر همچنین در خصوص تکمیل فاز دوم ساختمان دانشگاه پیام نور نیز گفت:گرچه در حال حاضر محدودیت هایی در زمینه اعتبارات وجود دارد اما با توجه به اینکه 90 درصد این ساختمان اجرا شده پیگیری های لازم برای تکمیل آن را انجام خواهم داد.

انتهای پیام /ز19

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار