با حضور وزیر بهداشت در حال برگزاری است؛
تابناک-چهاردهمین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت درمان و علوم پزشکی، استاندار هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،فریدون همتی در ابتدای این آئین گفت: در طول سال گذشته علی رغم شرایط کرونا، کار و تلاش در دو جبهه مقابله با بیماری کرونا و بخش عمرانی حوزه بهداشت و درمان با قوت ادامه داشته و متوقف نشده است

وی افزود: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی به عنوان یک کار تاریخی در حوزه بهداشت و درمان استان لت حمایت وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین تلاش بی وقفه نیروی انسانی شاغل در این پروژه و با مدیریت هدفمند در استان، طبق توافقنامه و پیش بینی ها، حداقل می بایست تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسید که با همت همه متولیان، تا پایان سال جاری این فضای درمانی تخصصی به امکانات بخش درمان استان اضافه می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در قالب توسعه بیمارستان های موجود و پنج بیمارستان جدید و همچنین تجهیز سه بیمارستان نظامی از محل اعتبارات دولتی، بیش از دوهزار تخت جدید طی سه سال اخیر به فضای درمانی استان اضافه شده است.

همتی بیان داشت: همراهی مردم نجیب هرمزگان و صبوری آن ها علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات در بخش بهداشت و درمان، این امکان را فراهم کرد که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم شریف استان در این حوزه ارائه کنیم.


حسین فرشیدی نیز از افتتاح ۳۰ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح و پروژه با اعتبار نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

همچنین قرارداد ساخت نخستین آمبولانس دریایی تولید داخل کشور امروز با حضور وزیر بهداشت به امضا می رسد.

انتهای پیام/ز22

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار