با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع مجلس:
تابناک-با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع مجلس و وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، مسائل و مشکلات فعالان کشاورزی رودان بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 21 January 2021

مسائل و مشکلات فعالان کشاورزی رودان بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار تابناک،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان دقایقی پیش به همراه رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل حراست و سرمایه گذاری استانداری و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی با استقبال فرماندار شهرستان رودان وارد این شهرستان در شرق استان شد.

ایرج حیدری و هیات همراه در سفر به شهرستان رودان از نزدیک ظرفیت های کشاورزی و مسائل و مشکلات فعالان کشاورزی این شهرستان را مورد بررسی قرار می دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان هیات همراه در بدو ورود به شهرستان رودان از گلخانه چهار هکتاری تولید محصولات کشاورزی بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت های کشت گلخانه این شهرستان قرار گرفتند.


شایان ذکر است اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در قالب سه گروه با عزیمت به شهرستان های پنج گانه شرق استان در حال بررسی ظرفیت های کشاورزی و مسائل و مشکلات فعالان این حوزه در شرق استان هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به همراه رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل حراست و سرمایه گذاری استانداری و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت های کشاورزی شهرستان رودان بازدید کرد.

بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری شهرستان رودان از دیگر برنامه های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و هیات همراه به شهرستان رودان بود.

در جریان این بازدید ها فعالان بخش کشاورزی شهرستان رودان طی گفتگوهای چهره به چهره با مسئولان به بیان مشکلات خود می پردازند.

انتهای پیام/ز 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار