رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان هرمزگان:
تابناک-رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان هرمزگان گفت: نگرش ما در اقتصاد به سمت منافع و معیشت عامه مردم جامعه است.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،مهرداد بازرگان در نشست هم اندیشی با فعالین اقتصادی استان هرمزگان در محل هتل هما بندرعباس اظهار کرد: وضعیت فعلی و مشکلات موجود یاداوری می کند که مهم ترین چیزی که می تواند نجات بخش باشد، تجمع فکری است.

وی افزود: گسترش تشکل ها می تواند بازوهای توانمند اتاق بازرگانی باشند و امیدوارم تشکل ها روز به روز قوی تر شوند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان هرمزگان با بیان اینکه در اتحادیه آبزیان تلاش های زیادی کرده ایم و روز به روز این اتحادیه نیز بزرگتر می شود، تصریح کرد:اصول کار این است که مدیریت همیشه باید تغییرات را سرمشق خود قرار دهد و کنار رفتن از مشکلات فایده ندارد، بلکه باید با روش های زیبا، تغییرات را ایجاد کنیم و نگرش را عوض کنیم و بتوانیم برای ادامه فعالیت راه جدیدی را پیدا کنیم.

بازرگان ادامه داد:اشتغال یکی از مشکلات عامه مردم شده است و وظیفه همه ما مدیران اقتصادی این است که نگرش ما به سمت منافع عمومی و توجه به معیشت عامه و آسایش خاطر مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر درب شرکت ها را ببندیم و کارمان را کوچک کنیم و نیروهایمان را کاهش دهیم مدیر قوی نیستیم، اظهار کرد: مدیریت در بحران می تواند قدرت مدیریتی را نشان دهد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان هرمزگان گفت: خواهش من این است که بخش دولتی با حمایت از بخش خصوصی به دور از تمام اختلافات وظایف خود را انجام دهیم و بهانه جویی ها را به حداقل برسانیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم که اوج هنر در حل مشکلات خواهد بود.

بازرگان به مشکلات صنعت پرورش میگو اشاره کرد و افزود: در صنعت پرورش میگو نیز مشکلاتی وجود دارد که همراهی لازم صورت نگرفته است و به واسته افکاری که تغییر را یاد نگرفته اند این صنعت شاید به قوت خود نتواند ادامه پیدا کند.

وی توجه خاص به مقوله صادرات با نوسانات نرخ ارز و مشکلات کرونایی را لازم دانست و گفت: حمایت قوی و بسیار محکم در بخش صادرات باید انجام شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان هرمزگان عنوان کرد: با کاهش نرخ ارز و زمان بر بودن بازگشت ارز، ممکن است زیان سنگینی به بخش صادرات وارد شود که خواهشمندیم در اتاق ایران فشارهایی که در این بخش وجود دارد کاهش پیدا کند و بتوانیم در این جنگ اقتصادی سربلند باشیم.

انتهای پیام /ز29

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار