مدیرکل ستاد بحران استان هرمزگان :
تابناک- باتوجه به گزارش نقشه‌های هواشناسی مبنی بر تلاطم دریا و همچنین کاهش محسوس هوا در استان هرمزگان ستاد بحران این استان به صیادان و کشاورزان هشدار داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 21 January 2021

مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در استان هرمزگان، در خصوص وضعیت جوی استان هرمزگان با بیان اینکه از فردا شاهد کاهش دمای محسوس هوا در استان خواهیم بود، اظهارداشت: وزرش باد نسبتا شدید بین ۵ الی ۱۰ درجه سلسیوس برای استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوای سرد تا پایان هفته در استان وجود دارد، افزود: به کشاورزان توصیه می‌شود برای پیشگیری از یخ زدگی محصولات اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل ستاد بحران استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دلیل وزش باد نسبتا شدید و کاهش کیفیت هوا تاکید می‌شود از تردد غیرضروری خودداری شود، بیان کرد: به دنبال وزش شدید باد دریا نیز متلاطم می‌شود و احتمال اختلال در ترددهای دریایی نیز وجود دارد.

حسن زاده با اشاره به اینکه افزایش سرعت باد در مناطق دریایی و ساحلی استان گزارش شده است، تصریح کرد: همچنین احتمال آسیب به زیر ساخت‌های بندری و همچنین تورهای صیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مردم و صیادان درخواست می‌شود که از تردد های دریایی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: هشدارهای ستاد مدیریت بحران و اطلاعیه های هوا شناسی باید مورد توجه مردم قرارگیرد.

انتهای پیام/ن۳۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار