تابناک-اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به همراه مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کشاورزی، طی سفری یکروزه، مشکلات کشاورزان شرق هرمزگان را بررسی کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به منظور بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با کشاورزی شرق هرمزگان، وارد شهرستان رودان شدند.

محمد حاج‌رسولی‌ها قائم مقام شرکت مدیریت منابع ایران و هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در این سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را همراهی می‌کردند.

نمایندگان در قالب سه گروه اقدام به بررسی مناطق مختلف شرق هرمزگان کردند.

بازدید از مجتمع گلخانه‌ 14 هکتاری، مجتمع پرورش ماهی و میگو در آب شیرین، طرح آبخیزداری بالادست سد استقلال میناب، جلسه با باغداران و گلخانه‌داران نمونه و بازدید از اراضی کشاورزی و دامداری هشتبندی از برنامه‌های سفر به شهرستان رودان و هشتبندی بود.

بازدید از مزارع پرورش میگو، بازدید از خور آذینی، جلسه با صیادان سیریک، بازدید از اراضی کشاورزی جاسک کهنه و جلسه با صیادان شهرستان جاسک از جمله برنامه های سفر گروه دوم اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به شهرستان سیریک و جاسک بود.

انتهای پیام /ز 46

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار