مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛
تابناک-مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بر حمایت حاکمیت از فعالیت های مردمی و گروه های جهادی و همچنین تقویت این گروه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 23 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی با مسئولان و اعضای چهار گروه جهادی اهل سنت هرمزگان بر توجه به وضعیت معیشت مردم، فارغ از مذهب تاکید کرد.

وی با اشاره به فلسفه ایجاد گروه های جهادی، پای کار آمدن مردم را از اهم اهداف ایجاد این گروه ها نام برد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بر حمایت حاکمیت از فعالیت های مردمی و گروه های جهادی و همچنین تقویت این گروه ها تاکید کرد و بیان داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی به وحدت اقوام و ادیان از حالت تئوری خارج و به یک نگاه عملی و کاربردی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام سیفایی ادامه داد: در این برهه از تاریخ نیاز کشور به وحدت یک نیاز واقعی است و نگرش‌های مذهبی نباید حاکم بر جامعه باشد، بلکه لازم است صرفا به منظور ارائه اسلام ناب در راستای رسیدن به مدینه فاضله نبوی با الگوگیری از مدیریت اسلامی پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) حرکت کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: امروز همه مردم باید دست به دست هم بدهند تا وحدت عملی را در کشور بیش از گذشته به نمایش بگذارند و نقشه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کنند.

انتهای پیام /ز59

لزوم حمایت حاکمیت از فعالیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی

لزوم حمایت حاکمیت از فعالیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار