رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد خبر داد:
تابناک-رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین مبلغ 996 میلیون تومان به صورت نقدی به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز نمودند.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 23 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، اسماعیل نگهبان، رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد از مساعدت نقدی 996 میلیون تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 593 حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز نمودند.

نگهبان به تعداد فرزندان تحت حمایت طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و افزود: 482 نفر هم‌اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد 294 فرزند ایتام و 188 فرزند طرح محسنین می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمندسازی خانوار‌ها را فراهم می‌نماید و این طرح باهدف رفع مشکلات فرزندان نیازمند درزمینه های تحصیلی، معیشتی، درمان و کمک‌های خاص اجراشده است.

این مقام مسئول به نحوه مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام ومحسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد به نشانی www.appnaab.ir ویا ارسال عدد1 به شماره 3000333376 می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را عهده دار شوند.

انتهای پیام /ز 62

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار