استاندار فارس گفت: با فروش املاک مازاد و جذب اسناد خزانه اسلامی علاوه بر پرداخت حقوق می‌توان نسبت به تکمیل پروژه‌های ناتمام اقدام کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی عصر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی فارس بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تأمین اعتبارات لازم برای ساخت و بهره برداری رساندن پروژه‌های عمرانی می‌توانند از فرصت قانونی که در دولت ایجاد کرده است که همان ماده ۵۵ قانون است استفاده کنند این قانون فرصت خوبی برای دستگاه‌هایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی است که از این طرف طرح‌های ناتمام را تکمیل و به بهره برداری برسانند.

عالی‌ترین مقام دولت در فارس متذکر شد: نامه نگاری‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی با بانک‌ها باید انجام شود و دولت نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم با این درخواست‌ها موافقت می‌کند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تأمین اعتبارات لازم برای دو بیمارستان مرودشت و مصیری باید از این ظرفیت قانونی استفاده کند.

وی افزود: اگر از این فرصت برای تأمین اعتبارات لازم در جهت بهره برداری استفاده شود شاهد خواهیم بود تا سال ١۴٠٠ بالغ بر ٣٠٠ تخت بیمارستان در استان فارس به مجموعه تخت‌ها اضافه خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: تأمین منابع از محلی خارج از سازمان نیز که در قانون آمده است می‌تواند کمک کننده دستگاه‌های اجرایی در زمینه تأمین اعتبارات لازم برای بهره برداری از طرح‌های عمرانی باشد در این راستا سازمان میراث فرهنگی باید تلاش کرده و زمینه لازم را برای جذب اعتبارات برای پروژه‌های فعال خود همچون موزه منطقه‌ای استان فراهم کند.

وی ادامه داد: اسناد خزانه اسلامی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی هستند باید قبل از آغاز سال ١۴٠٠ مورد بهره برداری قرار گیرند و اقدامات لازم برای جذب اسناد خزانه اسلامی لحاظ گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار