نشست مشترک مجمع عمومی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان و دستور کار تعامل روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶ 24 January 2021
نشست مشترک مجمع عمومی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان و دستور کار تعامل روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها برگزار شد.
 
به گزارش تابناک همدان؛ مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه، گفت: سند اطلاع‌رسانی استان که با تلاش‌های فراوان و ساعت‌ها کار کارشناسی به تصویب رسیده و طبق اعلام استاندار محترم همدان برای تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی لازم‌الاجراست باید به عنوان سند بالادستی تعامل روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا خوش‌گفتار افزود: مباحثی همچون مطالبات نشریات از ادارات، اشتراک سالیانه، دعوت خبرنگاران در برنامه و نشست‌های خبری ادارات و تسهیل در ارتباط‌گیری رسانه‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌ها از مسائل همیشگی مجموعه‌ی رسانه‌هاست که انتظار داریم با تعامل بیش‌از پیش و ارائه راهکار‌های مناسب این موارد حل و فصل شود.

وی از مدیرکل روابط‌عمومی استانداری به لحاظ توجه ویژه به موضوعات مرتبط با مطبوعات و رسانه‌ها و برگزاری این نشست مشترک و همچنین مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه برای همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

رسانه و روابط‌عمومی، دو بال پیشرفت و توسعه استان هستند

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان نیز در این جلسه بر تعامل بیشتر رسانه‌ها با روابط‌عمومی ادارات تاکید کرد و گفت: پتانسیل و ظرفیت ویژه رسانه‌ها می‌تواند بازوی توانمند مجموعه‌ی روابط‌عمومی‌ها باشد و این دو در کنار یکدیگر، می‌توانند بال‌های موفقیت، پیشرفت و توسعه استان باشند.

اشکان یوسفی تأکید کرد: رسانه‌ها در یک‌سال گذشته تحت فشار اقتصادی زیادی بوده‌اند و دوشادوش کادر درمان، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، سعی در ترویج دستورالعمل‌ها و دعوت به رعایت پروتکل‌ها داشتند و انتقادات سازنده ایشان در بسیاری موارد، راهگشا بوده است.

وی با تأکید بر گسترش ارتباط دوسویه روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات استان همدان، تصریح کرد: طرح‌های خوب و مفیدی در راستای تقویت این تعامل و همکاری در برنامه‌های خانه مطبوعات قرارگرفته است که دستورالعمل اجرایی آن در جلسات مشترک تخصصی بعدی، تدوین و اجرایی خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار