رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد:
تابناک-زریق گاز وگاز رسانی به ۷ روستا بخش مرکزی شهرستان پارسیان با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۳۶ خانوار خانوار از توابع شهرستان پارسیان در دی ماه ۹۹ ، جهت توسعه گازرسانی به این مناطق با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 24 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ابراهیم صفری، رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به تزریق گاز وگاز رسانی به ۷ روستا از توابع شهرستان پارسیان با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۳۶ خانوار از توابع شهرستان پارسیان، اظهار کرد: در اواخر دی ماه سال جاری ۷ روستای دیگر شهرستان پارسیان از جمله: یرد قاسم عالی،یرد خلف،باغستان،یرد بصراوی،بمبری،چیکلو و یرد خوردو که طبق آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ ، جمعیت خانوار این روستاها، یکهزار و ۳۶ خانوار بوده که بی شک تا کنون بر این جمعیت آماری افزوده شده، با تزریق موفقیت آمیز گاز، می توانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند.

صفری افزود:این عملیات تزریق گاز با تلاش شبانه روزی همکاران ما در واحد های اجرای طرح ها،امور بهره برداری(اداره گاز شهرستان پارسیان)امور ایمنی،بهداشت و محیط زیست و واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان هرمزگان در جهت توسعه گازرسانی به روستاها و ایجاد رفاه اجتماعی بهتر و ایمنی بیش تر مردمان این روستاها،رقم خورده است.

وی اظهار کرد: مردمان شریف این مناطق جهت اخذ اشتراک گاز و استفاده از این نعمت الهی می توانند پس از مراجعه به نظام مهندسی و انتخاب مجری لوله کشی گاز، می توانند به امور مشترکین اداره گاز شهرستان پارسیان واقع در بلوار معلم و روبه روی مسجد بلال، مراجعه و در صورت هرگونه مشکل در خصوص گاز رسانی می توانند با شماره امداد گاز یعنی ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی پاسخوی کلیه مشترکین گاز است، تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است در مرداد ماه سال جاری نیز روستای ستلو که در دو کیلومتری شهر دشتی شهرستانع پارسیان قرار دارد و طبق آخرین سرشماری در سال ۹۵، این روستا ۴۷۱ خانوار و ۱۶۳۴ نفر جمعیت دارد، عملیات تزریق گاز شده است.

گفتنی است ۸ روستای دیگر این شهرستان(خوضو،ملیکی،برکه دکا،فومستان،عمانی،رستم آباد،حسین آباد،حاجی آباد،) که جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ خانوار دارند که ان شاءالله تاپایان سال جاری، این روستاها نیز درجهت آسایش بیش تر مردم این مناطق،تزریق گاز خواهد شد.

انتهای پیام /ز76

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار